Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Αθανασία & Κώστας

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
ΜΠΑΛΙ & ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ

Λίγες μέρες μόλις μετά το γάμο, το ταξίδι  στην περιπέτεια ξεκίνησε. Από πολύ νωρίς, σχεδόν μπαίνοντας στο Airbus των Singapore Airlines, διαισθανθήκαμε ότι θα ήταν ένα ταξίδι που θα θυμόμασταν σε όλη μας τη ζωή.

Οι 10 και κάτι ώρες πτήσης φάνηκαν πολύ λιγότερες, καθώς το αεροπλάνο διέθετε όλες τις ανέσεις που θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος για ένα τέτοιο ταξίδι! Το χαμογελαστό και εξυπηρετικό προσωπικό, τα πλούσια και συχνά γεύματα, οι ατομικές τηλεοράσεις εφοδιασμένες με ταινίες και σειρές, ακόμα και τα μαξιλαράκια και οι κουβέρτες αποτελούσαν από τις κυριότερες πινελιές ξενοιασιάς και άνεσης. Η Σιγκαπούρη αποδείχθηκε μια χώρα εντυπωσιακή ακόμη και από το αεροδρόμιό της: ιδιαίτερο, προσεγμένο, πεντακάθαρο και οργανωμένο. Πολύ εύκολα εντοπίσαμε τις υπηρεσίες της SA όπου και διευθετήσαμε το θέμα της μετακίνησης από και προς το αεροδρόμιο. Με μεγάλη ευκολία μεταφερθήκαμε στο ξενοδοχείο, που βρισκόταν σε κεντρικό αλλά ήσυχο σημείο, απολαμβάνοντας τη διαδρομή με τους ουρανοξύστες να ξεπροβάλλουν στο τοπίο. Το δωμάτιο βρισκόταν στον 14ο όροφο, με εντυπωσιακή θέα και ευγενικό προσωπικό.

Αμέσως μετά την τακτοποίηση, ξεκίνησε η περιήγηση στα αξιοθέατα. Στις 2 μέρες που διανυκτερεύσαμε εκεί, κάναμε τόσα πολλά πράγματα που οι μέρες φάνταζαν περισσότερες. Ξεκινήσαμε με το μετρό για να επισκεφθούμε το flyer, που συμπεριλαμβανόταν στα αξιοθέατα που μπορεί να απολαύσει κανείς δωρεάν με την τουριστική κάρτα των SA. Η θέα έκοβε την ανάσα, καθώς μπορούσαμε να δούμε ολόκληρη την πόλη από ψηλά. Ακολούθησε επίσκεψη στους Gardens By the Bay, του καταπράσινους κήπους, την μεγάλη ποικιλία φυτών και λουλουδιών, καθώς και τα φουτουριστικά δέντρα που το βράδυ, φωτισμένα, έδιναν έντονα την αίσθηση του παραμυθιού. Η μέρα ολοκληρώθηκε με βόλτα για χαλάρωση και φαγητό στο Skypark, ένα φανταστικό ξενοδοχείο 58 ορόφων, όπου στην οροφή μπορούσε κανείς να απολαύσει το φαγητό, το ποτό και την φαντασμαγορική θέα.

Την επόμενη μέρα την αφιερώσαμε στα αξιοθέατα του Σεντόζα. Επισκεφτήκαμε τα Universal Studios, και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι η Disneyland ωχριά μπροστά τους. Απολαύσαμε σχεδόν όλα τα θεματικά πάρκα των αντίστοιχων ταινιών: το roller coaster του  star wars, την φανταστική εμπειρία στο τρενάκι των transformers, την περιπέτεια στο τρενάκι της Μούμιας, τη ζούγκλα και τους τρομακτικούς δεινόσαυρους στο ποτάμι του Jurassic Park, είδαμε προβολή του Σρεκ σε 4D, κατανοήσαμε τα ηχητικά και τα οπτικά εφέ μιας ταινίας! Το βράδυ επισκεφτήκαμε τον ζωολογικό κήπο της Σιγκαπούρης, για night safari, το οποίο περιελάμβανε νούμερα με ζώα που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ στη ζωή μας και περιήγηση με τραινάκι μέσα σε στενά, σκοτεινά δρομάκια δάσους όπου τα ζώα ζούσαν στο φυσικό τους περιβάλλον, χωρίς κλουβιά, όπως θα υπέθετε κανείς για έναν ζωολογικό κήπο! Ελέφαντες, ύαινες, λιοντάρια ήταν μόνο μερικά από τα πολυάριθμα ζώα που απολαύσαμε στη νυχτερινή ησυχία. Η γεμάτη μέρα έκλεισε με φαγητό και επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Την επόμενη μέρα, πήραμε την 1η πρωινή πτήση, όπως ήταν προγραμματισμένη για το Μπαλί. Μετά την 2.30 ωρών πτήση μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και ζεστασιά ο Justin, ο ξεναγός μας. Μας μετέφερε στο ξενοδοχείο δίνοντας μας στη διαδρομή χρήσιμες πληροφορίες για τη διαμονή μας καθώς και το πρόγραμμα των ξεναγήσεων μας. Τις 2 πρώτες βραδιές μείναμε στην νότια πλευρά του νησιού, στο Seminyak, και επισκεφτήκαμε την παραλιακή περιοχή Kuta, απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα και την απέραντη παραλία. Στο διάστημα αυτό ξεναγηθήκαμε στους πιο διάσημους ναούς της περιοχής, Tanah Lot, Royal Temple και Uluwatu, δείγματα του πολιτισμού και της κουλτούρας των Μπαλινέζων. Ταΐσαμε και παρατηρήσαμε με μεγάλη περιέργεια και θαυμασμό το είδος του πιθήκου που είναι πολύ δημοφιλής στο Μπαλί, κρατήσαμε αγκαλιά με φόβο και δέος ένα ανακόντα 25 κιλών και είδαμε για πρώτη φορά από τόσο κοντά τεράστιες νυχτερίδες. Δοκιμάσαμε τον ακριβότερο καφέ στον κόσμο, αποσβολωμένοι από τον ιδιαίτερο τρόπο παρασκευής του και απολαύσαμε μια ποικιλία από καφέ και τσάι με φόντο την τροπική βλάστηση! Όλα αυτά υπό την καθοδήγηση του Justin, ο οποίος πάντα πρόθυμος και εξυπηρετικός, αναλάμβανε τη μετακίνησή μας από αξιοθέατο σε αξιοθέατο με στωικότητα, με διάθεση για συζήτηση και κατανόηση για το ελληνικό χιούμορ! Τις υπόλοιπες μέρες μετακινηθήκαμε στην ενδοχώρα, στο γραφικό τροπικό χωριό Ubud, μια πραγματική ζούγκλα! Η περιπέτεια συνεχίστηκε με την φοβερή και πρωτόγνωρη για εμάς εμπειρία του rafting. Στον ποταμό που διασχίζει τη ζούγκλα, με την πυκνή βλάστηση και τους καταρράκτες, για 2 ώρες και 10 χλμ απολαύσαμε την ευχάριστη παρέα 2 Ινδών και του οδηγού μας, πότε τραβώντας κουπί, πότε απολαμβάνοντας τη μοναδικότητα του τοπίου, πότε κάνοντας μπάνιο κάτω από καταρράκτες και πότε πειράζοντας τις διπλανές βάρκες! Μοναδική εμπειρία ήταν επίσης και η βόλτα στο κέντρο του Ubud, με τις αναρίθμητες γκαλερί, τα μαγαζιά με τα γλυπτά ξύλου και τους ναούς, όλα μέσα σε μια πυκνή βλάστηση! Από τις επισκέψεις μας δε θα μπορούσε να λείπει και αυτή στο πάρκο των ελεφάντων. Σε μια τεράστια καταπράσινη έκταση, θαυμάσαμε αυτό το υπέροχο ζώο, παίξαμε μαζί του, το ταΐσαμε, βουτήξαμε στα νερά της λίμνης, φωτογραφηθήκαμε και κάναμε μαζί μια βόλτα στα μονοπάτια του δάσους.  Φυσικά, καθ’ όλη της διάρκεια της παραμονής μας  στο Μπαλί δεν παραλείψαμε τις επισκέψεις στα περίφημα spa της περιοχής για περιποίηση και χαλάρωση υπό τους ήχους της φύσης!

Η ώρα της επιστροφής ήρθε, όμως ο ενθουσιασμός και οι αναμνήσεις δεν έφυγαν ποτέ!

Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο που μας κάνατε!

Κώστας και Αθανασία

Κοινοποιήστε το στους φίλους σας: