Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Πρoετοιμασία πριν την Αναχώρηση

γενικές πληροφοριές από την RED Elephant

Σε συνέχεια των γενικών πληροφοριών, το RED Elephant (“εμείς”) θα σας στείλει την επιβεβαίωση της κράτησής σας μαζί με το ενημερωτικό της εκδρομής. Περίπου μία εβδομάδα πριν την αναχώρησή σας θα λάβετε τα αεροπορικά σας εισιτήρια, το αναλυτικό πρόγραμμα και έντυπο υλικό του προορισμού.

 

Διαβατήριο, Βίζα και Τελωνείο

 

Οι ταξιδιώτες πρέπει να έχουν μαζί τους στο ταξίδι είτε αστυνομική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για εκδρομές στις χώρες της Ε.Ε. είτε διαβατήριο για τις υπόλοιπες χώρες με 6μηνη ισχύ από την άφιξη στον προορισμό. Οι κάτοχοι μη Ελληνικών διαβατηρίων θα πρέπει ν ελέγχουν προσεκτικά τις απαιτήσεις για Βίζα κάθε προορισμού. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε κατά τη διάρκεια της κράτησης εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχεικά με την εγκυρότητα των προσωπικών σας εγγράφων για να σας εξυπηρετήσουμε. Να τονίσουμε ότι είναι προσωπική ευθύνη των ταξιδιωτών να επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα των προσωπικών τους εγγράφων, την απόκτηση σωστής Βίζας ή άλλων αναγκαίων ταξιδιωτικών εγγράφων. Καθώς οι βίζες εκδίδονται μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο, σας συμβουλεύουμε να ξεκινήσετε οποιδήποτε ενέγρεια απόκτησης βίζας τουλάχιστον έξι εβδομάδες πριν την αναχώρηση. Τονίζουμε ότι ο έλεγχος και επιβεβαίωση της εγκυρότητας των ταξιδωτικών σας εγγράφων είναι δική σας ευθύνη και θα πρέπει να τα διασταυρώσετε με τα αρμόδια Προξενεία ή Πρεσβείες. Δεν θα δεχτούμε καμια ευθύνη σε περίπτωση που δεν θα μπορέσετε να τaξιδέψετε λόγω μη συμμόρφωσης στις απαιτήσεις για διαβατήριο ή βίζα.

 

Υγεία

 

Ειδικές Ανάγκες/ Προγενέστερη Ιατρική κατάσταση

Η φύση των μακρινών μας ταξιδιών εννοεί τον αναπόφευκτα μεγάλο αριθμό επιβιβάσεων και αποβιβάσεων από μέσα μεταφοράς. Οι ταξιδιώτες που θα χρειαστούν υποστήριξη ή με κινητικά προβλήματα θα πρέπει να επικονωνήσουν μαζί μας για να συζητήσουμε τις ακριβείς τους ανάγκες. Η ουσία των οργανωμένων γκρουπ είναι η πρόβλεψη ίσης βοήθειας και προσοχής όλων των συμμετεχόντων, κάτι το οποίο δεν μπορεί πάντα να επιτευχθεί εάν μεμονωμένοι ταξιδιώτες χρειάζονται μεγαλύτερη βοήθεια.

 

Ψηλό Υψόμετρο

Κάποια από τα προγράμματά μας φθάνουν σε υψόμετρα άνω των 2500 μέτρων και συμβουλεύουμε τους ταξιδιώτες που πάσχουν από υψηλή πίεση ή αντιμετωπίζουν αναπνευστικά ή καρδιακά προβλήματα να μην τα επιλέγουν. Γενικά συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν την αναχώρηση.

 

Ασφάλεια

Λαμβάνουμε την υγεία και την ασφάλεια στις εκδρομές του εξωτερικού πολύ σοβαρά και προσπαθούμε πάντα να διασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στα μέσα μεταφοράς, τις περιηγήσεις. Μαζί με τους τοπικούς μας αντιπροσώπους ελέγχουμε προσωπικά το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσίων. Μερικά από τα ταξίδια μας πραγματοποιούνται σε τρίτες χώρες με ελλειπή υποδομή και με επίπεδο υγείας και ασφάλειας αρκετά χαμηλό. Απαιτείται κοινή λογική και μερικώς έλεγχος (έξοδοι κινδύνου, αποφυγή τροφίμων & νερού).

 

Το κόστος των διακοπών περιλαμβάνει

 

α. Μετάβαση

Αεροπορική σε οικονομική θέση από/ προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ή Λάρνακα (περιλαμβάνονται και οι φόροι αεροδρομίων & επίναυλοι καυσίμων), κρουαζιέρα, τρένο και λεωφορείο με βάση το πρόγραμμα.

 

β. Μεταφορές

Μεταφορά από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο και πίσω.

 

γ. Διαμονή

Σε δίκλινα δωμάτια (ή καμπίνες σε πλοία/ τρένα) με ιδιωτικό μπάνιο (όπου διαθέσιμο). Διαμονή σε μονόκλινο έχει αντίστοιχη επιβάρυνση. Φέρουμε το δικαίωμα αλλαγής ξενοδοχείου ίδιας κατηγορίας (όπου διαθέσιμο) λόγω ανάγκης εκδρομής.Τα ξενοδοχεία έχουν πολλούς τύπους δωματίων και συνήθως αυτά που δίνονται στα γκρουπ είναι κατηγορίας στάνταρ. Δεν ευθυνόμαστε για το αν θα δοθούν καλύτερα δωμάτια ανώτερης κατηγορίας και σε ποιούς. Το ξενοδοχείο είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την διάθεση των δωματίων, σύμφωνα με την πολιτική του. Ο πελάτης που επιθυμεί αναβάθμιση του δωματίου του σε κατηγορία business, executive ή σε σουίτα, καταβάλει το αντίτιμο επί τόπου στο ξενοδοχείο και το RED ELEPHANT δεν έχει κανένα λόγο σ’ αυτό. Η κατηγορία σε αστέρια είναι ανάλογη με τη χώρα που βρίσκεται το ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα ξενοδοχεία ίδιας κατηγορίας να είναι διαφορετικά από χώρα σε χώρα. H διεθνής πρακτική των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο είναι τα δωμάτια να δίνονται στον ταξιδιώτη στις 15:00, ανεξαρτήτως της ώρας άφιξης του γκρουπ. O ταξιδιώτης πρέπει να παραδώσει το κλειδί του μέχρι τις 12:00 την ημέρα της αναχώρησης, άσχετα από την ώρα αναχώρησης του γκρουπ. H διαμονή στο ξενοδοχείο πέρα από τις 12:00 γίνεται με την καταβολή του ανάλογου μισθώματος και φυσικά εφ’ όσον είναι διαθέσιμο το δωμάτιο. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη τρίτου κρεβατιού, που πολλές φορές είναι ράντζο. Η συμμετοχή σε τρίκλινο, χρεώνεται σαν συμμετοχή σε δίκλινο, δηλαδή δεν έχει καμία έκπτωση. Για παιδιά κάτω των 12 ετών, ισχύουν ειδικές εκπτώσεις στα τρίκλινα. Σε περιπτώσεις όπου στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται διανυκτέρευση σε σταθμό μετεπιβίβασης (transit), η επιλογή του ξενοδοχείου είναι ευθύνη της αεροπορικής εταιρείας.

 

δ. Διατροφή

Όλα τα προγράμματα αναφέρουν ευκρινώς το είδος της διατροφής (πρωινό, ημιδιατροφή, πλήρη διατροφή ή all inclusive).

 

ε. Ξεναγήσεις

Οι εκδρομές αναλύονται στα προγράμματα (εκτός των προαιρετικών εκδρομών) και περιλαμβάνουν ξεναγό, μεταφορά, εισόδους σε μουσεία/ αρχαιολογικούς χώρους (όπου αναφέρεται). Οι στάσεις σε εμπορικά κέντρα ή τοπικές αγορές, ιδίως στο τέλος της ξενάγησης, δεν απαιτούν καμια αγορά από τους ταξιδιώτες.

 

στ. Φιλοδωρήματα

Τα αχθοφορικά και τα φιλοδωρήματα περιλαμβάνονται στα περισσότερα πακέτα εκδρομών για υπηρεσίες των αχθοφόρων, οδηγών, του προσωπικού ξενοδοχείων και εστιατορίων. Τα προσωπικά φιλοδωρήματα αποτελούν ατομική επιλογή.

 

ζ. Αρχηγός/Συνοδός

Ο αρχηγός/συνοδός αποτελεί σημαντικό κομμάτι των υπηρεσιών του γραφείου μας. Προσπαθούμε πάντα να σας συνοδεύει γνώστης του προορισμού, άνθρωπος με χιούμορ, ευγένεια και ηγετικά στοιχεία. O αρχηγός έχει το δικαίωμα να συνεχίσει το ταξίδι χωρίς τον ταξιδιώτη, ο οποίος δημιουργεί προβλήματα. Σε αυτή την περίπτωση, ο ταξιδιώτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του στην Eλλάδα και δεν δικαιούται ουδεμία αποζημίωση για υπηρεσίες που έχασε.

 

Το κόστος των διακοπών δεν περιλαμβάνει

 

Χρεώσεις για διαβατήρια και βίζες, προσωπική ασφάλιση, προαιρετικές εκδρομές, προσωπικά έξοδα, όπως τα ποτά, αγορές, πλύση ρούχων κ.ά.

Pin It on Pinterest

Share This