Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Κατερίνα & Ανδρέας

HoneymoonMaldives Dubai 2017

Παντρευτήκαμε τον Ιούλιο του 2017. Μετά απο 3 μέρες φύγαμε για το ταξίδι του μέλιτος. Προορισμός Μαλδίβες και Ντουμπάι.

Πήραμε την πτήση της Emirates για Μαλδίβες με μια μικρή στάση στο Ντουμπάι. Όπως πάντα τα αεροπλάνα της Emirates ήταν τέλεια. Άνετα καθίσματα, καθαρά, καλό service, οθόνη σε κάθε κάθισμα όπου μπορούσες να παίξεις παιχνίδια, να ακούσεις μουσική ή να δείς ταινίες και το πιο σημαντικό, αρκετά καλό φαγητό. Επίσης είχε πολύ καλό κόκκινο κρασί, νομίζω ήταν γαλλικό. Ταξιδέψαμε όλη νύχτα και νωρίς το πρωί φτάσαμε στο Male όπου μας περίμεναν απο το ξενοδοχείο και πήραμε το υδροπλάνο για το Kuramathi island resort.

Ότι και να πούμε για το Kuramathi θα είναι λίγο αλλά θα προσπαθήσουμε. Ήταν ακριβώς όπως έχουμε δεί τις Μαλδίβες στο Trip & Travel Blog, ένας παράδεισος. Ένα αρκετά μεγάλο νησί σε σύγκριση με τα περισσότερα νησιά στις Μαλδίβες χωρίς αυτό να είναι αρνητικό. Αντιθέτως, δεν βαριόσουν ποτέ. Και όταν λέω μεγάλο εννοώ μόλις 2 χιλιόμετρα απο την μια άκρη στην άλλη. Και δεν χρειαζόταν καν να περπατήσεις καθώς κάθε 15 λεπτά περνούσε ένα λεωφορειάκι (buggy) που σε πήγαινε μέσα απο το νησί και κατέβαινες όπου ήθελες.

Μείναμε 2 νύχτες σε beach pool villa και 5 νύχτες σε water pool villa. Εσωτερικά ήταν σχεδόν το ίδιο. Η beach villa ήταν ακριβώς πάνω στην παραλία, στην άμμο και μπροστά σου έβλεπες την θάλασσα μόνο καθώς ήταν ακριβώς στο σημείο που χτυπάει το κύμα. Το αρνητικό της beach villa είναι οτι δεν είχε πρόσβαση στην παραλία μπροστά σου. Την έβλεπες, έβλεπες τα καβούρια στην άμμο, αλλά ήταν αρκετά ψηλά και δεν υπήρχε σκάλα. Ένα άλλο αρνητικό ήταν οτι το βράδυ είχε αρκετά μυγάκια. Ήταν πολύ μικρά και έμοιαζαν λίγο με κουνούπια αλλά δεν τσιμπούσαν απλά ήταν λίγο ενοχλητικά.

Απο την άλλη η water pool villa ήταν πάνω στο νερό, είχε σκάλα δίπλα στην πισίνα όπου μπορούσες να κολυμπήσεις στη θάλασσα μπροστά απο το δωμάτιο και δεν είχε καθόλου μυγάκια. Τα λόγια όμως είναι περιττά, απλά δείτε το βίντεο.

Πολύ κοντά στη villa μας ήταν το sand bank του νησιού. Σε 5 λεπτά με τα πόδια ήσουν εκεί. Απλά μαγεία! Περπατούσες για ώρα πάνω στην άμμο που χώριζε την θάλασσα στα 2. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε. Επίσης απο εκείνη την πλευρά έδυε ο ήλιος και το απόγευμα ήταν υπέροχα αν και έρχονταν όλοι για το ηλιοβασίλεμα.

Το νησί είχε πολλές δραστηριότητες, μέχρι και μικρό γήπεδο ποδοσφαίρου. Δοκιμάσαμε snorkeling όπου κολυμπήσαμε με τους καρχαρίες και τα αμέτρητα ψάρια και glass bottom canoe το οποίο όμως ήταν αρκετά κουραστικό αλλα ευτυχώς είχαμε πάρει κάποιες μπάρες δημητριακών μαζί μας για ενέργεια. Πήγαμε και στο spa το οποίο ήταν πάνω απο το νέρο και ήταν φανταστικό. Η απόλυτη χαλάρωση. Τέλος είχε και κάποιες ημερήσιες εκδρομές με βάρκα που σε πήγαινε στα γύρω νησάκια όπως το rasdoo που ήταν δίπλα μας αλλά προτιμήσαμε να κάτσουμε στο νησάκι μας.

Για το τέλος άφησα το φαγητό το οποίο ήταν πολύ καλό και κάθε βράδυ είχε διαφορετική κουζίνα όπως, μεσογειακή, ιταλική, ντόπια κλπ. Δοκιμάσαμε αρκετά καινούρια πιάτα και τα περισσότερα μας άρεσαν. Γνωρίσαμε και τον floor manager ο οποίος ήταν Έλληνας, ο Σάκης. Το νησί είχε αρκετά εστιατόρια, bar με ζωντανή μουσική, 2 μεγάλα infinity pools και πολλά άλλα. Δεν είμαι σίγουρος αν τα είδαμε όλα! Το μόνο σίγουρο είναι οτι περάσαμε τέλεια!

Μετά την αναχώρησή μας απο τις Μαλδίβες σταματήσαμε για 2 νύχτες στο Dubai. Το αρνητικό με το Dubai ήταν οτι είχε υπερβολική ζέστη. Δεν άντεχες να κάτσεις πολύ ώρα έξω. Ίσως επειδή ήταν καλοκαίρι. Αλλά αυτό δεν μας χάλασε την διάθεση. Είδαμε σχεδόν όλη την πόλη, ανεβήκαμε στην κορυφή του Burj Khalifa, κάναμε desert safari, φάγαμε στο Burj Al Arab, ψωνίσαμε στο μεγαλύτερο shopping mall του κόσμου και πολλά άλλα. Όλα υπέροχα. Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη οργάνωση!

Κοινοποιήστε το στους φίλους σας: