Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Νίκη & Χρήστος

Δεν αντιμετωπίσαμε το παραμικρό πρόβλημα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Φτάνοντας στο Μάλε μας περίμενε ένας εκπρόσωπος του ξενοδοχείου ο οποίος μας πήγε να ζυγίσουμε τα πράγματα μας για το υδροπλάνο και μας εξήγησε που πρέπει να πάμε. Το υδροπλάνο το πήραμε μετά από μια ώρα σχεδόν από την ώρα που φτάσαμε  στο διεθνές αεροδρόμιο και επειδή ήμασταν οι μοναδικοί τουρίστες εκείνη την ημέρα που ταξιδεύαμε για το Medhufushi  (υπήρχαν και άλλα 3 άτομα τα οποία όμως δούλευαν στο ξενοδοχείο) μας πήγαν με ιδιωτικό αεροπλάνο. Φτάνοντας εκεί μας υποδέχτηκε ένας υπάλληλος ο οποίος μας ενημέρωσε για τη διαμονή μας και για όλες τις δραστηριότητες και αμέσως μετά μας πήγε στο δωμάτιο. Το τοπίο ήταν μαγικό. Το νησί υπέροχο. Βέβαια η πολυτέλεια και η χλιδή του 5στερου ξενοδοχείου δεν υπήρχαν. Το χαλί ήταν λερωμένο όπως και τα σεντόνια και οι πετσέτες φαινόταν χιλιοχρησιμοποιημένες. Βέβαια όλα αυτά δεν ήταν ικανά να μας χαλάσουν τη διάθεση. Η Water villa εξαιρετική εμπειρία και πολύ καλύτερη από τη Beach villa στην οποία το μόνο που άξιζε ήταν το εξωτερικό μπάνιο.
Το προσωπικό πολύ ευγενικό και πρόθυμο να σε εξυπηρετήσει ανά πάσα στιγμή. Κάποιοι σερβιτόροι δεν ήξεραν καλά αγγλικά αλλά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα. Με κάποιο τρόπο καταφέρνεις να συνεννοηθείς.
Το φαγητό εξαιρετικό. Μεγάλη ποικιλία και πολύ ωραίες γεύσεις. Ευτυχώς που επιλέξαμε πρόγραμμα με ημιδιατροφή. Και το πρωινό και το βραδινό ήταν καταπληκτικά. Δεν ήξερες τι να πρωτοδιαλέξεις. Το μόνο που μας χάλασε ήταν τα σπασμένα σερβίτσια του καφέ. Κάθε μέρα κάτι θα ήταν σπασμένο ή το φλιτζάνι ή η γαλατιέρα ή το πιατάκι……
Το spa δεν έλεγε και πολλά. Δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό. Ένα απλό μασάζ το οποίο το πλήρωνες και πολύ ακριβά (250$ για δύο άτομα). Ωστόσο οι εκδρομές που κάναμε ήταν καταπληκτικές. Επιλέξαμε 2. Dolphin watch και Sunset fishing. Και οι δυο ήταν φοβερές εμπειρίες, στη μέση του Ινδικού. Στο Sunset fishing πιάσαμε ψάρια και το ίδιο βράδυ, αφού μας ρώτησαν πως θα θέλαμε να μας τα μαγειρέψουν, τα φάγαμε στο εστιατόριο. Ήταν πεντανόστιμα.
Η θάλασσα καταπληκτική. Ρηχή, ζεστή και με αυτό το υπέροχο χρώμα. Δεν πιστεύεις την ομορφιά που αντικρίζεις. Είδαμε και καρχαρίες, θαλάσσιες χελώνες και πάρα πολλά ψάρια να κολυμπούν δίπλα μας. Για τους καρχαρίες μας είπαν ότι δεν είναι επικίνδυνοι και να μην ανησυχούμε. Προφανώς έτσι είναι αφού γυρίσαμε σώοι και αβλαβείς!!!!!!
Όταν ήρθε η ώρα της αναχώρησης από την προηγούμενη μέρα μας έφεραν ένα χαρτί στο δωμάτιο το οποίο μας ενημέρωνε αναλυτικά για την ώρα που θα μας ξυπνούσαν, την ώρα που θα έρθουν να πάρουν τα πράγματα μας από το δωμάτιο, την ώρα που θα μπορούσαμε να πάρουμε πρωινό, το οποίο ετοίμασαν μόνο για εμάς καθώς φεύγαμε πάρα πολύ νωρίς και το εστιατόριο δεν σέρβιρε ακόμα πρωινό και τέλος για την ώρα που θα παίρναμε το υδροπλάνο. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο και αφού πήραμε τα πράγματά μας και πάλι μας περίμενε ένας κύριος ο οποίος μας είπε που πρέπει να πάμε για check-in.
Και κάπως έτσι ξεκίνησε η επιστροφή μας. Φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις, περάσαμε καταπληκτικά και ελπίζουμε σύντομα να ξανακάνουμε ένα τέτοιο μαγικό ταξίδι. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την άψογη συνεργασία, τις πολύτιμες συμβουλές σου και κυρίως γιατί έκανες το ταξίδι μας στην άλλη άκρη του κόσμου, να φαντάζει τόσο εύκολο και απλό. Όλα ήταν όπως ακριβώς μας τα είπες. Ξέραμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε και δεν ήρθαμε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις. Σε ευχαριστούμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

Κοινοποιήστε το στους φίλους σας: