Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Γιάννα & Γιάννης

Μήνας  του μέλιτος: Μπαλί-Μπαγκόκ-Σιγκαπούρη (11 νύχτες/13 μέρες), Ιούλιος και Αύγουστος 2016

Δεν ξέρω τι να πρωτογράψω γι’ αυτό το ταξίδι… Το σίγουρο είναι ότι θα το θυμόμαστε μια ζωή και θα το αναπολούμε πάντα με νοσταλγία!

Ας ξεκινήσω λοιπόν με το Μπαλί! Χορτάσαμε από φύση, ζώα και μαγευτικά τοπία…Το ξενοδοχείο μας βρισκόταν σε ένα μικρό χωριό του Ubud, το Sebatu και είχε θέα κυριολεκτικά σε ζούγκλα! Πουλιά κελαηδούσαν, που και που να σου κι ένας κόκορας που έκανε βόλτα γύρω από την πισίνα! Υπέροχο ξενοδοχείο, πεντακάθαρο και με το πιο ευγενικό προσωπικό που έχουμε συναντήσει ποτέ…Και μη σας τρομάζει η φύση…είχαμε πάρει μαζί μας τα πάντα για τα τσιμπήματα αλλά μέσα στις 6 μέρες που μείναμε συνολικά στο Μπαλί δεν μας τσίμπησε ούτε ένα τόσο δα κουνουπάκι!! Επισκεφτήκαμε πολλά αξιοθέατα και πραγματικά τα συστήνουμε όλα (με μόνη εξαίρεση ίσως το “painting village”, ήταν ένας  χώρος που αξίζει μόνο γι αυτούς που θέλουν να αγοράσουν πίνακες): Monkey forest, Bali bird & reptile park, Rice Terrace, οι ναοί Tanah Lot και Gunung Kawi  (και πολλοί άλλοι…), Ubud market, rafting στον ποταμό Ayung… γεμίσαμε με όμορφες εικόνες!! Τις δύο τελευταίες μας μέρες τις περάσαμε νότια, στη Seminyak, όπου κάναμε βόλτες στα μαγαζιά και ήπιαμε cocktails με θέα τον ινδικό ωκεανό! Τα κύματα τεράστια, κανείς δεν έκανε μπάνιο, μόνο στις πισίνες των μαγαζιών, αλλά η θέα σου προκαλούσε δέος! Η τελευταία μας βραδιά έκλεισε με βραδινό στο Jimbaran, σε ένα από τα πολλά εστιατόρια που έχουν τα τραπέζια τους  πάνω στην άμμο και τρως πεντανόστιμα θαλασσινά ακούγοντας τα κύματα!

Επόμενη στάση: Μπαγκόκ. Μεγαλούπολη με τα όλα της! Ουρανοξύστες, κόσμος, μαγαζιά και ένα πολύ καλό δίκτυο του sky train, γιατί αν είσαι με αυτοκίνητο και πέσεις σε κίνηση….άστα!! Είχαμε έλληνες ξεναγούς, πολύ φιλότιμα και καλά παιδιά, που μας κατατόπισαν ως προς το τι αξίζει να δούμε και τι θα έπρεπε να αποφύγουμε. Επισκεφτήκαμε ναούς, κάναμε βόλτα με βάρκα στον ποταμό, πήγαμε σε πολυκαταστήματα και σε μεγάλες αγορές όπως η τσατουτσακ και η πρατούναμ και παρακολουθήσαμε την παράσταση Siam Niramid (φανταστικά κουστούμια και σκηνικά…) Αλλά το highlight της Μπαγκόκ ήταν ένα για μας: το φαγητό στο δρόμο από τις καντίνες!! Βρίσκεις σχεδόν ό,τι θες, από κρέας και ψάρια μέχρι φρούτα σε πολύ καλές τιμές και πεντανόστιμα! Εντάξει, διαλέγαμε από που θα πάρουμε, δεν ήταν όλα πεντακάθαρα, αλλά τα περισσότερα ήταν εξαιρετικά! Αφού έτρωγαν τόσοι ντόπιοι είπαμε θα φάμε κι εμείς! Μιλάμε για πολύ φαί…

Το ταξίδι μας έκλεισε με μία μέρα στη Σιγκαπούρη, όπου τρέχαμε από το πρωί να προλάβουμε να δούμε όσο πιο πολλά μέρη γινόταν! Το συμπέρασμά μας…η Σιγκαπούρη είναι μία πόλη-κράτος-πρότυπο. Πεντακάθαρη, χωρίς κίνηση, γεμάτη πράσινο, ωραία κτίρια και δρόμοι και με μία παραλία τόσο ωραία διαμορφωμένη που όπου κι αν κοιτάξεις θαμπώνεσαι!! Πήγαμε στον περίφημο ζωολογικό κήπο (Singapore zoo and river safari), όπου είδαμε -μεταξύ άλλων- λευκές τίγρεις να κολυμπάνε(!) και στο gardens by the bay, όπου θαυμάσαμε ορχιδέες και χίλια άλλα είδη λουλουδιών, ανάμεσα σε καταρράκτες, βράχους και λίμνες…

Τα αρνητικά του ταξιδιού ήταν ελάχιστα, αλλά θα τα αναφέρω για να μη νομίσει κανείς ότι τα παρούσιάζω όλα ρόδινα! Και στις τρεις χώρες κυριαρχούσε η υγρασία. Πολλή υγρασία, σε σημείο μερικές φορές να μυρίζουν το (πεντακάθαρο κατά τα άλλα) δωμάτιο και τα ρούχα μας, ειδικά στο Μπαλί αλλά και στη Μπαγκόκ. Τις πρώτες μέρες μας ενοχλούσε αρκετά, αλλά μετά το προσπεράσαμε γιατί θεωρήσαμε ότι ήταν φυσιολογικό, λόγω του κλίματος που επικρατεί εκεί. Δεν είχε πολύ ηλιοφάνεια και είχαμε και μερικές βροχούλες, ευτυχώς παροδικές.

Επιστρέψαμε στην Αθήνα τόσο γεμάτοι! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω! Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Πέτρο και τη Μαρία, που έκαναν το ταξίδι αυτό πραγματικότητα, μας πρότειναν πολύ καλά ξενοδοχεία και μας βοήθησαν όταν το χρειαστήκαμε! Έχουμε ήδη αρχίσει να σκεφτόμαστε το επόμενο ταξίδι μας, θα έχετε νέα μας σύντομα!

Ευχαριστούμε από την καρδιά μας

Γιάννα και Γιάννης

Κοινοποιήστε το στους φίλους σας: