Πως Λειτουργούμε
Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και εμπνευστείτε. Ενημερώστε μας τι είναι σημαντικό για σας, πότε θέλετε να ταξιδέψετε και το ποσό που θέλετε να διαθέσετε. Θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα για σας, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Προορισμοί

Τηλέφωνο: Αθήνα 210 3605551 - Θεσσαλονίκη 2310 256555 | Mail: info@red-elephant.gr

Νατάσα & Κωνσταντίνος

Μπαλί & Σιγκαπούρη, Νοέμβριος

Καλησπέρα Χαρά,

σε ευχαριστούμε για  την πιο εξαιρετική οργάνωση που θα μπορούσε να έχει το ταξίδι μας, αλλά και για την εμπιστοσύνη… μας κέρδισες από την πρώτη στιγμή!

Ταξιδέψαμε στο Μπαλί, στο ναό της χαλάρωσης και της ευεξίας. Αγαπήσαμε την κουλτούρα των ντόπιων, τα ζεστά τους χαμόγελα και την απλότητα τους.  Χαρήκαμε την καταπληκτική Μπαλινέζικη  φύση κάνοντας σαφάρι με ελέφαντες, rafting στον ποταμό Ayung, βουτιές και αγκαλιές με δελφίνια,  ταΐσαμε μαϊμούδες με μπανάνες, κάναμε water sport στις απέραντες παραλίες,  trekking  στην τροπική ζούγκλα και  κατάδυση στον πλούσιο κοραλλιογενή βυθό , καθώς και κρουαζιέρα στο νησί Lebongan. Επισπευτήκαμε αρκετούς ναούς, τοπικά παζάρια και αγορές.

Μετά από τόσες δραστηριότητες,  απολαύσαμε ένα παραδοσιακό μπαλινέζικο μασάζ που ήταν ότι πρέπει για να χαλαρώσουμε. Το μπαλινέζικο μασάζ είναι από τα καλύτερα του κόσμου. Αγαπήσαμε την ορεινή πλευρά του νησιού, όπου το ξενοδοχείο μας ήταν μέσα σε οργιώδης βλάστηση και η ηρεμία που νιώθαμε ήταν ανεπανάληπτη.

Έπειτα μείναμε στην πόλη της υπερβολής, στην Σιγκαπούρη. Αναμφίβολα  το υπόδειγμα της οργάνωσης και της τάξης. Μια πόλη τόσο καθαρή, με ουρανοξύστες, τεχνητά δάση με ανεμόσκαλες, με πλωτά γήπεδα ποδοσφαίρου και με ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Εκεί κάναμε night safari, απίστευτη εμπειρία να βλέπεις ζώα από την άγρια φύση να είναι ελεύθερα και να περνάς από τόσο κοντά τους. Να βλέπεις αλλά και να ακούς τους λύκους δίπλα σου να ουρλιάζουν μέσα στην νύχτα. Είδαμε τεράστιους κροκοδείλους μέσα στο νερό, στο ζωολογικό πάρκο της Σιγκαπούρης. Το βράδυ ανεβήκαμε στην ρόδα  και απολαύσαμε τους φωτεινούς ουρανοξύστες που κόβουν την ανάσα. Πήγαμε στα Universal Studios και καταχαρήκαμε με τόσα παιχνίδια και σκηνικά.  Την νύχτα απολαύσαμε το ποτό μας στο Flight Bar & Lounge στον 57ο όροφο του Marina Bay Sands. Τέλος, να σου πω ότι δοκιμάσαμε  όλες τις γεύσεις, κινέζικο (street food), αράβικο (μεζέδες), μαλαισιανό (Nasi Lemak), ινδικό (Roti Prata) και το πιο δημοφιλή το Chilli Crab.

Με εκτίμηση,

Νατάσα & Κωνσταντίνος

Κοινοποιήστε το στους φίλους σας: